Sunday, March 29, 2009

青山黛瑪 青山テルマ- 留我在身邊そばにいるね

青山黛瑪 - 留我在身邊 to someone ...



Baby gal,i will right here waiting for you...
won't go anywhere,i will be waiting for you...
you noe tat i love you,so..
there is no need to worry...
no matter the distance,this heart of mine won't change...
you know what i'm trying to say,right?
i'll be waiting for you....


Baby gal、ここであなたを待って...
どこへも行かないし、私はあなたを待っているだろう...
you noe tat i love you, これ..
心配する必要はありません...
の距離に関係なく、私のこの心臓は変更されません...
私が言って何してるの知ってるでしょ?
私はあなたをお待ちしております....


Baby gal,watashi wa koko ni iru yo...
Doko mo ikazu ni matteru yo...
you noe tat i love you, dakara koso...
shinpai shinakute iinda yo...
donna ni tooku ni itemo, kawanaraiyo kono kokoro...
litai koto wakaru desho?
anata no koto matteru yo....


ジェイソン(Jason) 愛 クリスティン (????????)


青山テルマ - そばにいるね

No comments:

Post a Comment